

- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
- Złoty Smok White Tea Ball

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Tajlandia Hong Cha ORGANIC herbata czarna
Opis
Tajlandia Hong Cha ORGANIC herbata czarna
Ta specjalność z upraw ekologicznych pochodzi z północnej prowincji Chiang Rai. Stare drzewa otaczają pola herbaciane, a stałe opady deszczu i wysokie temperatury stwarzają najlepsze warunki do uprawy tej rzadkiej herbaty. Świeżo zerwane liście są rozkładane pod zewnętrznym dachem, aby uschły i zaczęły fermentować przez ok. 18 godzin. Następnie herbata jest zwijana i fermentowana przez kolejne 4-5 godzin. Po wysuszeniu „Hong Cha” może wreszcie zademonstrować swój wyjątkowy kształt: bardzo ładnie uformowany, długi, skręcony liść w kolorze hebanu. Napar ma owocowy, karmelowy bukiet z filiżanką, która mieni się bursztynowymi tonami. Bardzo aromatyczne z subtelną słodyczą i nutami miodu na podniebieniu.
Najlepiej, jeśli czarna herbata zostaje parzona w specjalnie do tego stworzonych czajniczkach, dzbankach czy gaiwanach. Można przygotowywać pojedyncze porcje naparu bezpośrednio w filiżance, jednak w tym przypadku warto wykorzystać zaparzacz lub jednorazowy filtr, dzięki któremu w porę będzie można wyciągnąć liście z naparu.
Skład: herbata czarna (100%) pochodząca z ekologicznych upraw
Miejsce uprawy: Tajlandia
Certyfikat: DE-ÖKO-003
Import: CHANOYU Anna Jędruszczak, Pl. Generała Grota Roweckiego 1/5, 39-400 Tarnobrzeg.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.