- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Złoty Smok White Tea Ball
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Kubek MAGNOLIA 0,3 l
Opis
Kubek MAGNOLIA 0,3 l
Magnolia ma wielowiekową historię i jest uważana przez botaników za pierwotną formę wszystkich znanych dziś roślin kwiatowych. Pełen wdzięku gaj z pięknymi kwiatami był uprawiany wcześnie i już w VII wieku rósł jako kwiat ozdobny w azjatyckich ogrodach klasztornych i świątyniach buddyjskich. W symbolu Yin i Yang magnolia reprezentuje kobiecość (Yin) i oznacza wdzięk, piękno, czystość, prawdziwą miłość i głęboko zakorzenioną siłę. Piękny wzór tego kubka przedstawia gałąź wspaniałej fioletowej magnolii.
Szczegółowa ilustracja została stworzona z wielką dbałością o szczegóły, nadając dekorowi niemal fotorealistyczny wygląd. W połączeniu z subtelnym białym tłem powstaje piękny kontrast, który dodaje projektowi blasku. Klasyczny, stożkowy kształt kubka urzeka również prostą elegancją i dzięki temu staje się idealną sceną dla pięknego magnoliowego wystroju.
Dzięki średniej pojemności 0,3 l, kubek idealnie nadaje się do delektowania się różnymi, wykwintnymi specjałami herbacianymi lub wybranym przez Ciebie mieszanym napojem kawowym. Wysokiej jakości porcelana kostna - Fine Bone China jest lekka, dzięki czemu kubek jest łatwy do trzymania. Nadaje to przedmiotowi szczególnie ekskluzywny charakter.
- bezpieczne do zmywarki
- bezpieczne do mikrofalówki
- pojemność: 300 ml
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.