7,00 zł
Cena regularna:
9,00 zł
- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Złoty Smok White Tea Ball
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaparzacz przelewowy do herbaty TEA MAKER MAGIC II 500ml
Opis
Zaparzacz przelewowy do herbaty TEA MAKER MAGIC II 500ml
Pojemność: 500ml
Wysokość: 7 cm
Średnica: 9,7 cm
Niewiarygodnie wygodny i prosty w użyciu zaparzacz do herbaty, dzięki któremu w łatwy, szybki i bezproblemowy sposób możesz przygotować ulubioną herbatę liściastą, ziołową, owocową lub prawie każdą inną:)
Zaparzacz Cha Cult Tea Maker Magic II wykonany został z wysokiej jakości tworzywa sztucznego (nie zawiera BPA), odpornego na wysoką temperaturę.
Najważniejszą częścią tego niesamowitego zaparzacza jest specjalny zaworek, który otwiera się w momencie postawienia go na naczyniu. Pozwala to kontrolować zaparzanie i w łatwy sposób umożliwia oddzielenie fusów od naparu w odpowiednim dla uzyskania najlepszego naparu momencie. Dzięki temu możemy wydobyć z herbaty pełnię aromatu.
Łatwy w czyszczeniu, może być myty w zmywarce.
Instrukcja użycia
- Wsyp do filtra jedną łyżeczkę herbaty sypkiej
- Powoli wlewaj do filtra gorącą wodę.
- Zamknij wieczko i poczekaj aż herbata się zaparzy.
- Umieść filtr na kubku (o odpowiedniej średnicy) i obserwuj, jak kubek napełnia się w ciągu kilku sekund.
- Wystarczy podnieść filtr z kubka, a przepływ herbaty zostanie natychmiast zatrzymany.
Naczynie przeznaczone do kontaktu z żywnością. Sposób czyszczenia: myć wodą z detergentem. Można myć w zmywarce.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.