

- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
- Złoty Smok White Tea Ball

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Koreańska Herbatka IMBIROWA 400g - konfitura herbaciana





Opis
Koreańska Herbatka IMBIROWA 400g - konfitura herbaciana
Koreańska herbatka z imbirem w postaci płynnej konfitury o wyjątkowym smaku i aromacie. Nie tylko wspaniale smakuję, ale również działa leczniczo. Rewelacyjny napój na każdą pogodę. Stosować można na wiele sposobów, wszystko zależy od naszej wyobraźni :)
Wystarczy dodać 1 - 2 łyżeczki na kubek gorącą wody - na rozgrzanie, lub w postaci Ice Tea - zimnej dla ochłody:)
Doskonale pasuje w połączeniu z tradycyjną czarną lub zieloną herbatą.
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Waga netto: 400 g
Przygotowanie: Dodaj 1-2 łyżeczki na około 250ml gorącą wody - na rozgrzanie, lub zimnej dla ochłody latem.
Proporcje koncentratu można oczywiście zwiększyć lub zmniejszyć wedle własnych upodobań.
Składniki: cukier, imbir 21%, fruktoza, sok imbirowy, ekstrakt z imbiru, woda, stabilizator: karagen; regulator kwasowości: kwas cytrynowy.
Wartości odżywcze w 100ml produktu:
Wartość energetyczna: 988kJ/232kcal,
Tłuszcz <0,5g,
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0g,
Węglowodany 58g,
w tym cukry 51g,
Białko <0,5g,
Sól 0,33g.
Sposób przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu w szczelnie zamkniętym opakowaniu. Po otwarciu przetrzymywać w lodówce.
Import dla: CHANOYU Anna Jędruszczak, Pl. Generała Grota Roweckiego 1/5, 39-400 Tarnobrzeg.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.