

- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
- Złoty Smok White Tea Ball

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Kubek IVA 350 ml wys. 9,7 cm fi 7,5 cm





Opis
Kubek IVA 350 ml wys. 9,7 cm fi 7,5 cm
Uwaga miłośnicy kawy! Ten czarujący kubek wykonany z New Bone China oddaje hołd kultowemu napojowi kawowemu i dlatego jest absolutnym must-have dla wszystkich fanów aromatycznego, brązowego złota. Wykończenie przedstawia pięknie zaprojektowany ołówkiem rysunek kawowca (coffea arabica) z dojrzałymi jagodami kawy, gotowymi do zbioru, a także dwie deklaracje miłosne, które idealnie opisują, dlaczego kawa to coś więcej niż tylko napój: „Kawa to wiosna mocy i towarzysz, na którego możesz liczyć przez cały dzień, każdego dnia” - „Kawa to napój, którego zawsze możesz się trzymać. Dzięki niemu wstajesz i promieniejesz o poranku, a błyszczysz w ciągu dnia”. Nie ma lepszego sposobu, żeby to ująć!
A tutaj ponadczasowe przesłania błyszczą w nowoczesnymprojekcie, który udowadnia, że tradycyjna przyjemność z kawy i duch czasu nie stoją w sprzeczności. Bo kawa jest i pozostaje modna! Zatem matowa biała glazura tworzy idealną scenę dla świeżego wyglądu produktu, a napis w modnym stylu jednoliniowym również podkreśla współczesną optykę. Szczególnie ekskluzywny akcent stanowi metaliczny efekt w kolorze brązu, który sprawia, że przedmiot jeszcze bardziej przyciąga wzrok. Kubek ma średnią pojemność 0,35 l, dzięki czemu idealnie nadaje się do delektowania się różnymi kawowymi specjałami.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.