

- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
- Złoty Smok White Tea Ball

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Miechunka - wiśnia peruwiańska suszona





Opis
Miechunka - wiśnia peruwiańska suszona
Wymiary: około 20/40mm.
Kraj produkcji: Kolumbia
Skład: 100% wiśnia peruwiańska
Zbiór | z upraw konwencjonalnych |
Wskazania | otyłość, choroby metaboliczne, choroby układu moczowego |
Przechowywać w szczelnym opakowaniu, w suchym i zaciemnionym miejscu.
Import dla: CHANOYU Anna Jędruszczak, Pl. Generała Grota Roweckiego 1/5, 39-400 Tarnobrzeg.
Wartość odżywcza produktu | w 100 g | % RWS* w 100 g |
Wartość energetyczna | 1217 kJ / 291 kcal | 14% |
Tłuszcz - w tym kwasy tłuszczowe nasycone |
3,4 g 0 g |
4% - |
Węglowodany - w tym cukry |
49 g 41 g |
18% 46% |
Błonnik | 10,1 g | - |
Białko | 17,3 g | 14% |
Sól | 0,0 g | 0% |
* RWS - Referencyjne Wartości Spożycia przeciętnej osoby dorosłej (8400 kJ/2000 kcal)
PRZYKŁADOWE FORMY ZASTOSOWANIA
Napar
1 łyżeczkę owoców miechunki zalać 200 ml wrzącej wody. Pozostawić do zaparzenia pod przykryciem na 30 minut. Pić 4 x dziennie po 100 ml. Można również używać zewnętrznie do przemywania zmian skórnych powstałych na tle łuszczycy, tocznia, łupieżu lub trądziku. Działa wybielająco i antyseptycznie.
Nalewka
100 g owoców miechunki zalać 500 ml alkoholu o mocy 40%. Szczelnie zamknąć i odstawić do maceracji w ciemne miejsce na co najmniej dwa tygodnie. Po upływie 14 dni przefiltrować i zlać do butelki. Pić 2 razy dziennie po 10-15 ml.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.