7,00 zł
Cena regularna:
9,00 zł
- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Złoty Smok White Tea Ball
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
kawa mielona Lavazza Espresso Crema e Gusto 250g
Opis
kawa mielona Lavazza Espresso Crema e Gusto 250g
Lavazza Crema e Gusto to mieszanką najwyższej jakości arabici i robusty o intensywnym długo wyczuwalnym smaku. To idealnie wyważona mieszanka o czekoladowego posmaku i bogatym aromacie z długo utrzymującą się cremą. Crema e Gusto jest szczególniepolecana osobom lubiącym mocne espresso.
Ziarna kawy Lavazza Crema e Gusto zostały zmielone w taki sposób by umożliwić przygotowywanie pysznego czarnego napoju w ekspresach ciśnieniowych, przelewowych, kawiarkach oraz w sposób tradycyjny „po turecku”.
Crema e Gusto należy do linii mieszanek Lavazza Crema e Gusto dostępnych w kilku wersjach smakowych, charakteryzujących się średnim lub mocnym stopniem palenia o intensywnym i bogatym aromacie. Kawy te doskonale nadają się do przygotowywania klasycznego espresso jak i innych kaw na bazie mleka.
Opis produktu:
Skład: |
30 % Arabica, 70% Robusta |
Intensywność: |
mocy |
Zawartość kofeiny: |
wysoka |
Rodzaj: |
mielona |
Waga: |
0,25 kg |
Kraj producenta |
Włochy |
Producent: Luigi Lavazza S.p.A. Via Bologna, 32, 10152 Torino, Italia.
Wyprodukowano we Włoszech.
Import dla: Sklep "Świat Herbat" CHANOYU Anna Jędruszczak, Pl. Gen. Grota Roweckiego 1/5, 39-400 Tarnobrzeg.
Przechowywać w szczelnym opakowaniu w suchym i zacienionym miejscu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.