- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Złoty Smok White Tea Ball
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Cool MINT herbata ziołowa długa na dzbanek 3 g TEABAG
Opis
Cool MINT herbata ziołowa długa na dzbanek 3 g TEABAG
Ta bardzo „fajna” mieszanka herbat ziołowych, zawierająca tylko doskonałe składniki, jest od wielu lat częścią naszego bestsellerowego asortymentu. Bardzo ważna jest duża porcja lukrecji o przyjemnej i mocnej słodyczy. Całości dopełniają owocowe, łagodne kawałki jabłka, bardzo delikatna trawa cytrynowa o wyjątkowym świeżym charakterze oraz wyselekcjonowana porcja bardzo aromatycznej mięty pieprzowej. Zachowaj spokój i ciesz się tym wyjątkowym doznaniem smakowym!
Opakowanie: jedwabna torebka z kartonikiem służącym do zawieszenia na uszku dzbanka lub kubka. Całość opakowana szczelnie w celofan.
Waga: 3 g
Składniki: trawa cytrynowa, korzeń lukrecji, kawałki imbiru (25%), mięta pieprzowa, skórka cytryny, czarne ziarna pieprzu. Zawiera korzeń lukrecji - w przypadku nadciśnienia należy unikać nadmiernego spożycia tego produktu.
Kraj pochodzenia: NIEMCY.
Parzenie: woda o temp. 100 st C., Odpowiednia ilość wody to 350 - 450 ml. Czas parzenia – 5-10 minut. Herbatę owocową parzymy tylko raz. GOTOWE:) Smacznego.
Przechowywać w szczelnym opakowaniu, w suchym i zaciemnionym miejscu.
Herbatka jest dostępna również na wagę w różnych gramaturach.
Import: CHANOYU Anna Jędruszczak, Pl. Generała Grota Roweckiego 1/5, 39-400 Tarnobrzeg.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.