- Świąteczna czarna herbata
- Blue Butterfly Pea - Klitoria ternateńska kwiaty suszone
- Truskawkowa Rapsodia - herbata owocowa
- Słomka do BUBBLE TEA papierowa gruba fi. 1,2 cm
- Foremka papierowa Panettone 300g - 11 x 8,5 cm
- Foremka papierowa Panettone 500g - 12,5 x 10 cm
- Tapioka czarna do BUBBLE TEA 250g + karta przepis
- Lily Ball - herbata zielona kwitnąca
- Wiśnie w rumie - herbata owocowa
- Przebudzenie Wiosny - herbata zielona z białą PREMIUM
- Złoty Smok White Tea Ball
- Mango i przyjaciele herbatka owocowa niska kwasowość
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
MOYA Bancha 60g ORGANIC Japan
Opis
MOYA Bancha 60g ORGANIC Japan
100% organiczna zielona herbata bancha
KRAJ POCHODZENIA: Japonia
SMAK: delikatny roślinny z gorzkim posmakiem
KOLOR: jasny żółto-zielony odcień
BANCHA: JAPOŃSKA HERBATA NA KAŻDY DZIEŃ
Zielona herbata o żółto-złotym odcieniu, kwaskowatym aromacie i wyrazistym, goryczkowym posmaku orzecha włoskiego, który zawdzięcza dużej zawartości garbników. Nazwa bancha (番茶) pochodzi od słów „ban” i „cha.” „Cha” w języku japońskim to herbata. Słowo „ban” może być rozumiane jako odpowiednik tego co „codzienne” i “popularne” lub „późne”. Drugie znaczenie odnosi się do późnych zbiorów, z których pochodzą liście banchy zrywane z dolnej części herbacianych krzewów. Moya Bancha pochodzi z organicznych upraw na wyspie Kiusiu.
JAK PRZYGOTOWAĆ BANCHĘ?
ILOŚĆ HERBATY:: 3-4 g na 150 ml | |
TEMPERATURA WODY: 70-80°C | |
CZAS PARZENIA: 3-4 min | |
ILOŚĆ ZAPARZEŃ: 3 |
WŁAŚCIWOŚĆI BANCHY
W Japonii bancha jest uważana za herbatę codzienną i często podawana do posiłków. Można ją pić cały dzień, ponieważ zawiera około 70% mniej kofeiny niż gyokuro. Charakteryzuje się większą zawartością garbników niż inne herbaty, bo jej liście przez dłuższy czas są poddawane fotosyntezie.
Przechowywać w suchym, chłodnym i ciemnym miejscu, w szczelnym opakowaniu.
Waga netto: 60 g
Producent: MOYA EUROPE Sp. z o.o. ul. Karłowicza 9A 02-501 Warszawa, PL
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.